Обмін та повернення
Шановний, Покупець!
Просимо Вас:
До оформлення замовлення в нашому інтернет-магазині:
- уважно вивчити інформацію про обраний товар, надану на сайті;
- задати менеджеру по телефону або в чаті всі Ваші питання, щодо якості, характеристик, умов зберігання та використання товару;
- обов'язково ознайомитися з правилами обміну і повернення товару.
При отриманні замовлення у відділенні Перевізника обов'язково перевірте:
- цілісність упаковки;
- відсутність механічних пошкоджень;
- комплектацію;
- наявність розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині;
- наявність заповненого продавцем Гарантійного талона з позначкою про дату продажу (для товару, на який встановлено гарантійний строк).
У разі виявлення пошкоджень, некомплект або не того товару, на який було оформлено замовлення, Ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання в відділенні Перевізника.
ПРАВИЛА ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів» Покупець має право обміняти або повернути протягом 14-ти днів після доставки куплений товар в інтернет-магазині в разі:
- Товар неякісний, має суттєві недоліки, які унеможливлюють його використання відповідно до його цільового призначення, які виникли з вини Виробника або Продавця, і наділений хоча б одним з наступних ознак: а) недолік взагалі не може бути усунутий; б) його усунення потребує понад 14 календарних днів; в) він робить товар суттєво іншим.
- Товар якісний, але з яких-небудь причин не підійшов Покупцеві, при цьому товар не був у вживанні, збережена цілісність упаковки, збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, етикетки і документ, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару.
Обмін і повернення товару можливий тільки при дотриманні всіх умов і процедур, описаних нижче і передбачених законодавством України.
Інтернет-магазин бере на себе зобов'язання покрити вартість витрат за зворотну пересилку, для обміну або повернення, тільки неякісного товару, згідно з чинними тарифами перевізника.
У разі обміну або повернення якісного товару Покупець самостійно оплачує всі витрати, пов'язані з пересилкою товару.
Обмін неякісного / якісного товару
Покупець має право обміняти товар на аналогічний товар або будь-які інші товари з наявних в асортименті інтернет-магазину з відповідним перерахуванням вартості.
Вимога про заміну бракованого товару має задовольнятися негайно, якщо товар є в наявності. У разі необхідності перевірки дефекту (проведення експертизи) - на протязі 14 днів або за домовленістю сторін. Якщо товару немає в наявності, то його заміну повинні зробити протягом двох місяців з моменту подачі відповідної заяви.
У разі зміни ціни на товар Закон України «Про захист прав споживачів» встановлює такі правила: - якщо проводиться заміна товару на такий же, тільки справний, то перерахунок вартості не проводиться; - якщо заміна відбувається на товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації), то за основу береться більш висока ціна. Тобто, якщо ціна зросла, то перерахунок проводиться на момент обміну; якщо знизилася, - на момент покупки.
Умови обміну товару:
- з моменту доставки товару покупцеві пройшло не більше 14 днів;
- товар був отриманий у відділенні перевізника протягом 3-х днів після прибуття до відділку.
- товар не був у вживанні, збережена цілісність упаковки, збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, етикетки;
- наявність розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.
Процедура обміну товару:
1крок: Зателефонуйте нам (телефони вказані на сторінці сайту «Контакти») для повідомлення про Ваш намір обміняти товар.
2 крок: Напишіть нам лист на e-mail *****
- вкажіть тему листа "ОБМІН замовлення № _______",
- прикріпіть Заяву на обмін товару (вкажіть ПІБ, тел. Е-mail, паспортні дані Покупця, номер замовлення, найменування товару, сплачену за нього грошову суму, опишіть обставини послужили підставою для обміну товару, вкажіть найменування товару, який бажаєте отримати замість обмінюваного товару , вкажіть дату подачі заяви і підпишіть заяву).
- прикріпіть фото розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.
Менеджер магазину зв'яжеться з Вами протягом 3-х робочих днів для вирішення ситуації, що склалася.
Повернення неякісного / якісного товару
Покупець має право повернути товар, який не підійшов з яких-небудь причин Продавцю і отримати повернення грошових коштів.
Якщо товар повертається і Покупець забирає гроші: при розірванні договору розрахунки з Покупцем виробляються: в разі підвищення ціни на товар - виходячи з вартості на час пред'явлення вимоги проповернення грошей; в разі сніженія- виходячи з ціни на момент покупки. При цьому сплачені за товар гроші повинні бути повернуті в день розірвання - договору або за домовленістю в інший термін, проте не пізніше, ніж протягом 7-ми днів.
Умови повернення товару:
- з моменту доставки товару Покупцеві пройшло не більше 14 днів;
- товар був отриманий у відділенні Перевізника протягом 3-х днів після прибуття до відділення;
- товар не був у вживанні, збережена цілісність упаковки, збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, етикетки;
- наявність розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.
Процедура повернення товару:
1 крок: Зателефонуйте нам (телефони вказані на сторінці сайту «Контакти») для повідомлення про Ваш намір повернути товар.
2 крок: Напишіть нам лист на e-mail ***
- вкажіть тему листа "ПОВЕРНЕННЯ замовлення № _______",
- прикріпіть Заяву на повернення товару (вкажіть ПІБ, тел. Е-mail, паспортні дані Покупця, номер замовлення, найменування товару, сплачену за нього грошову суму, опишіть обставини послужили підставою для повернення товару, вкажіть бажаний спосіб повернення грошових коштів, вкажіть дату подачі заяви і підпишіть заяву).
- прикріпіть фото розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.
Менеджер магазину зв'яжеться з Вами протягом 3-х робочих днів для вирішення ситуації, що склалася.
Спосіб повернення грошових коштів:
При оформленні Заяви на повернення товару необхідно вибрати бажаний спосіб повернення грошових коштів:
Варіант 1. На особистий рахунок в магазині.
Грошові кошти зараховані на персональний рахунок, можна буде використовувати для покупок в нашому інтернет-магазині.
Варіант 2. На банківський рахунок Покупця.
При заповненні заяви на повернення товару вкажіть банківські реквізити.
ПЕРЕЛІК
товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)
ВІДПОВІДНО ДО
Продовольчі
товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни
Непродовольчі
товари:
·
фотоплівки, фотопластинки, фотографічний
папір корсетні товари
·
парфюмерно-косметичні вироби
·
пір'яно-пухові вироби
·
дитячі іграшки м'які
·
дитячі іграшки гумові надувні
·
зубні щітки
·
мундштуки
·
апарати для гоління
·
помазки для гоління
·
розчіски, гребенці та щітки масажні
·
сурдини (для духових музичних
інструментів)
·
скрипічні підборіддя
·
рукавички
·
тканини
·
тюлегардинні і мереживні полотна
·
килимові вироби метражні
·
білизна натільна
·
білизна постільна
·
панчішно-шкарпеткові вироби
·
товари в аерозольній упаковці
·
друковані видання
·
лінійний та листковий металопрокат, трубна
продукція,
·
пиломатеріали, погонажні (плінтус,
наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити,
фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем
(замовником)
·
аудіо-, відеокасети, диски для лазерних
систем зчитування із записом
·
вироби з натурального та штучного волосся
(перуки)
·
товари для немовлят (пелюшки, соски,
пляшечки для годування тощо)
·
інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки
тощо)
·
ювелірні вироби з дорогоцінних металів,
дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та
напівдорогоцінного
Шановні покупці, приймайте рішення про покупку зважено та осмислено!!!